Sfaturi de la vânzător Dacă aveți nevoie de mai multe informații și detalii imagine, vă rugăm să ne contactați, vă vom răspunde în primul timp. ---------------------------------------------------------------------------------------- Toate produsele din magazin sunt bune.Dacă aveți orice întrebări despre imaginile, vă rugăm să contactați serviciul clienți sau pentru a adăuga w-h-la-s-o-p-p --------------------------------------------------------------------------------------- Dacă primiți bunuri și nu sunt mulțumiți cu calitatea, vom rezolva problema pentru tine, vă rugăm să nu dau feedback negativ, vă mulțumesc. ------------------------------------------------------------------------------------------- Dacă sunteți foarte mulțumit, vă rugăm să nu arate brand atunci când trimiteți cumpărător show. --------------------------------------------------------------------------------------- Vă mulțumesc foarte mult pentru ajutor si intelegere
DESPRE TRANSPORT
1. În Statele Unite, marea Britanie, Australia, Canada, Franța, Israel aceste țări, ne va livra prin ePacket, este mai rapid decât china post e-mail.Nevoie de aproximativ 10-20 de zile ajunge de obicei.
Alte țări vor folosi China post air mail sau Hongkong post air mail, timpul de livrare este de 25 - 60 de zile.
De transport maritim internațional a fost mult mai complicat și din cauza ambelor țări vamale, stație de tranzit, etc, poate dura mai mult timp decât era de așteptat.
2. Dacă doriți să primiți comanda în timp mai scurt, puteți alege
EMS, DHL, taxa de livrare este plătită de cumpărători:
EMS, de obicei, durează 7-15 zile lucrătoare depinde de țara de Destinație.
DHL, de obicei, durează 3-10 zile lucrătoare depinde de țara de Destinație.
3. Cele mai multe dintre noastre de pantofi hand-made stiluri, așa că, dacă au în stocuri, putem livra în 1-3 zile, dacă nu există stocuri, nevoie de aproximativ 7-9 zile lucrătoare să-l facă după ce plata este primită.Multumesc.
Garanție De Calitate:
1. Toate produsele au fost de calitate și în stare bună înainte de navă.Dacă primiți un element rupt, vă rugăm să ne contactați în primul rând, și să ia fotografii pentru noi, vom investiga și înlocuiți-o pentru a rezolva problema.
2. Dacă nu sunteți mulțumit, atunci când primiți elementul dvs., vă rugăm să returnați-l în termen de 7 zile, cu ambalajul intact pentru o înlocuire sau de bani înapoi.Vă rugăm să contactați-mă înainte de a reveni.Noi nu suporta taxa de transport de marfă.
Vă rugăm să ne contactați prin e-mail înainte de a reveni.
Feedback-ul:
1. Odată ce ați primit elementul dvs., vă rugăm să lăsați feedback-ul pentru noi.
2. Feedback-ul negativ sau scăzut DSR nu rezolva orice probleme de fond al sistemului.Dacă aveți o problemă, vă rugăm să ne contactați în primul rând și să ne dea posibilitatea de a rectifica în mod rezonabil.Vom încerca să răspundă cât mai curând posibil, și suntem întotdeauna dispuși să lucreze lucruri.
3. Pentru unii factori necontrolabili, elementul poate fi deteriorat în timpul transportului.Dacă primiți un element rupt, vă rugăm să ne contactați în primul rând, vom investiga și înlocuiți-o, dacă aveți orice alte întrebări, vă rugăm să ne e-mail.Vom răspunde în termen de 1 zi lucrătoare sau mai puțin.Vă rugăm să includeți numărul de ordine în toate comunicările.
4. Pozitive de evaluare ar fi cea mai mare încurajare pentru noi și ne face mai bine și mai bine!Vă Mulțumesc!