Personajul Principal
Un fel de mâncare perfectă curățare cârpă din îngroșa coral fleece, care are o excelentă absorbție a apei poate fi rapid și eficient apuca și clar departe de murdărie, pete și pete pe ustensile de bucatarie, tacamuri, si blat de bucatarie, chiuveta, etc. Este într-adevăr o mare accesoriu de bucătărie pentru uz casnic sau restaurant de utilizare.
Nu Lasa Scame
Nu material și nu este ușor să se estompeze, aceasta nu va zgâria vopsele sau de a părăsi mici zgârieturi pe suprafață, atunci când de curățare blaturi de masă, sticlă și materiale delicate.
Colorate Alegere
Față-verso cârpe de curățat disponibile cu mai multe culori si dantela decorate, care sunt convenabile pentru un scop diferit.
Toate-Scop Oar
Apa puternic adsorbtion, poate fi asortat cu mai puțină apă și detergent.Perfect pentru spalare/uscare feluri de mâncare, de curățare de uz casnic, praf, lustruire și mai mult.
Speicification
- Material: Microfibra
- Dimensiune: 16*27 cm
- Culoare: Culoare Aleatorii
- Greutate: 15g (1 BUC)
- Ocazie: Tacamuri, Boluri, Ghivece, Mese, Mobilier
Pachetul Include
- Cârpe De Curățat *3
- Cârpe De Curățat *10
- Cârpe De Curățat *20
Note
- Vă rugăm să permiteți-1-2cm abatere pentru măsurarea manuală și diferite metode de măsurare.
- Din cauza diferitelor luminozitatea monitorului și efect de lumină, culoarea reală a elementului ar putea fi ușor diferite de culoare afișate pe imagini.
Q: Pot obține mai multe reduceri?
O: vă Mulțumim pentru interesul dumneavoastră în produsele noastre.Sunt fix discount și cupoane în magazinul nostru, le puteți folosi în mod liber, dacă îndeplinesc condițiile detaliate.Suntem în imposibilitatea de a oferi mai multe reduceri de când ne-enumerate prețul a fost cel mai favorabil putem oferi pentru tine.
Q: Pot personaliza produsul?
A: putem personaliza daesign și dimensiunea pentru cele mai multe de origine textile articole din magazinul nostru.Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți pentru informații mai detaliate.
Q: de Ce limba rusă clienții trebuie să completeze informații pașaport?
O: atunci Când plasarea comenzii, pașaportul de informații este necesar să fie completat, deoarece coletul va fi verificat de obiceiurile locale în Rusia.Vă rugăm să fiți siguri că informațiile dvs. nu vor fi prezentate la cea de-a treia parte, și este sigur pentru tine de a furniza informații de pe Masa-casa.ro.
Q: Când va fi expediată comanda mea?
A: în mod Normal, avem nevoie de 3-5 zile pentru a aranja pachet, nu mai mult de 7 zile.Dacă trebuie parcela de urgență, vă rugăm să scrieți cerințe speciale atunci când plasați comanda.De asemenea, puteți contacta echipa noastră de asistență clienți pentru ajutor.
Q: Cum pot urmări coletul meu?
A: puteți urmări coletul pe site-ul cu numărul de urmărire: www.17track.net/en (Copiat link-ul și lipiți-l la browser-ul, apoi faceți clic pe deschidere)
Î: de Întârziere logistică în Brazilia, Mexic și Chile?
O: Dacă coletul a sosit în țara dumneavoastră, sper că vă puteți aștepta pentru mai multe zile, deoarece sistemul poștal, în Brazilia, Mexic și Chile, de obicei, durează mai mult timp pe trimiterea de colete.Dacă nu primiți coletul în termen de 2 săptămâni, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență clienți și vă vom ajuta.
Q: Ce pot face atunci când achiziționarea de protecție timpul se scurge?
O: Dacă achiziționați protecția timpul se scurge, vă rugăm să ne contactați și vă vom ajuta să-l extindă.Banii nu vor merge în contul nostru.
Î: Când voi primi banii?
O: restituire va fi de procedură în termen de 3-15 zile de Masa-casa.ro.Dacă aveți unele întrebări privind rambursarea problema, vă rugăm să contactați cu Masa-casa.ro Customer Service!Înțelegerea dumneavoastră este foarte apreciat.
- Indiferent de ceea ce s-a întâmplat pe colet, vă rugăm să Ne Contactați în Primul rând și cu siguranță vom lucra o soluție satisfăcătoare pentru tine.
- Puteți primi o Rambursare Completă dacă nu ai putea primi coletul depășește Achiziționarea de Protecție Timp.
- Puteți primi o Rambursare Completă dacă coletul este pierdut în timpul procesului de transport maritim.
- Puteți primi o rambursare Completă dacă veți primi produsul greșit (greșit dimensiune sau model greșit).
- Puteți primi rambursare Parțială sau Completă în funcție de diferite situații, cum ar fi diferența de culoare, defecte, produs deteriorat, colorate, etc.
- Puteți primi o rambursare Completă sau de a Face un Schimb, dacă nu vă place produsul sau plasate ordine greșită și ești obligat să restituie parcela la fel de bine.
- Toate declarațiile/schimburi ar trebui să fie în Ambalajul Original și în Stare de Resalable.Nu vom accepta nici folosite, spalate, deteriorată, șifonată produse.