Notă:
1, de plată, de obicei dupa 1-3 zile de la expediere, pentru a speciei noastre este mai mult, ambalajul mai supărătoare, distribuție volumul de muncă este foarte mare, vă rugăm să se înțeleagă reciproc, vom aranja depozit pentru a vă ajuta cu bine cât mai curând posibil!
2, din stoc, trebuie să observați, vă rog să lăsați un mesaj în scopul de observație "în stoc, vă rugăm să informați-mă" în interiorul!
3, nostru profituri mici, produse deteriorate la transport, fiecare suporta jumătate (daune probabilitatea este mică), vă rog să acceptați pentru a trage.
4, logistica, mai mult de 7 zile nu a primit bunurile, vă rugăm să ne contactați!!!!!
5, despre post-vânzare problema, vă rugăm să primiți bunuri în 2 zile kernel-ul de cantitate și calitate a copilului, dacă există orice probleme, feedback în timp util pentru după-vânzare de servicii pentru clienți de prelucrare.
6, pe termen lung, cooperarea, înțelegerea reciprocă, în timp util laudă tovarăși cât mai mult posibil, vom coopera cu alimentare de repede, va oferi, de asemenea, o prioritate a susținut, cooperare win-win.
7, nu suntem de acord cu o lupă pentru a vedea toate babes, utilizarea microscop pentru a vedea bunuri, dacă sunteți un adevărat perfecționist sau au contoare complex cumpărători, vă rugăm ocol, pumni, nu aplaudați, vă mulțumesc, vă sunt sfătuiți să sau la magazin pentru cumpărături, îmi pare rău.
Apreciem fiecare dai de evaluare, vă rugăm să nu juca mai mult de cinci puncte de evaluare oh!Orice fel de comportament de scoruri mici fără o comunicare eficientă, este un fel de daune reciproc, dacă nu sunteți mulțumit cu produsele sau serviciile noastre, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți,
Ne va fi, în cel mai scurt timp posibil, pentru a oferi o soluție satisfăcătoare, sper că nu te impuls scoruri mici, trebuie să joace trei cinci puncte!Personalul nostru va face eforturi neîncetate!