Vă Rugăm Memento
Toate produsele noastre au garantat și de garanție.Nu da cu ușurință o evaluare negativă și feedback-ul rău stele.Vă rugăm să nu se grăbesc să lăsați feedback-ul rău și săraci stele !
Vă rugăm prima dată comunica cu personalul de servicii pentru clienți pentru a vă ajuta să rezolve problema și de a Obține ajutor.Rezolvarea problemelor este importantă și necesară.Te rog, crede nostru de servicii pentru clienti fidelizarea personalului și capacitatea.
Salutari Cu respect!!!
1. Pachet
Când coletul vine, vă rugăm să verificați-l față în față pentru a vedea dacă marfa ajunge în stare bună înainte de a semna.
Dacă rupt sau orice problemă, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți de a obține ajutor și de a rezolva probleme.
2. Fiscale
Prețul nostru nu include taxele, nu suntem responsabili pentru orice taxe legate de vamă.
Dacă aveți cereri speciale, vă rugăm să-mi spuneți.Nu acceptăm disputa vamal problema(de A plăti taxe este de datoria fiecărui cetățean).