Actualizat 4 Siruri de Cristal Chitara Bas Electric Schelet din Acril Greutate mai mică, Mai multe Culori Pot Alege
Corp : Acril Gat :Artar Grif: lemn de Trandafir Freturi:22F Bridge: Fix Electronice : 2V 2T Tuner:Închis Transport: 2 Humbuckers Hardware: Cromat Pickguard : Nu
DETALII SUPLIMENTARE Pretul nu Include Hard-Shell Caz (Vândut Separat).Contactati-ne pentru detalii și pentru a achiziționa.AMBALARE Vom folosi Spuma de Ambalare pentru toate comenzile noastre.Noastre de expediere de pachete sunt concepute pentru transportul Maritim Internațional.PERSONALIZATE CENTRU de Cap stocurile nu sunt pozate pe politica noastră.Personalizat Papusi sunt disponibile la cerere de la fabrica noastra Custom Shop.Contactati-ne pentru detalii.Toate produse personalizate sunt non-returnabile.DESPRE POZE Imaginile sunt luate de către personalul nostru și la cele mai bune de capacitatea noastră, sunt un curent de reprezentare a model/stil enumerate.Dacă aveți nevoie de fotografii de modelul specific/stil pe care doriți să achiziționați, vă rugăm să ne contactați.GARANȚIA Putem testa fiecare chitara (cum ar fi zumzet, sunet de testare, manopera) înainte de a fi expediate în scopul de a asigura fabrică aprobat condiție.Cu Transport Internațional având cca 1-5 săptămâni, siruri de caractere, tuning, etc pot avea nevoie de ajustări.Dacă aveți o problemă, sau nu sunt fericit cu chitara, vă rugăm să ne anunțați imediat atunci când îl primiți.Noi vă va spune cum să facă aceste ajustări.TRANSPORT Am expediat prin USPS și China Post și va oferi un număr de urmărire astfel încât să puteți convenabil de a monitoriza progresele înregistrate de transport maritim pe e site-ul.Statele UNITE ale americii : timp de livrare - de Obicei 1-2 săptămâni. (fără vamă) Europa: 2-3 săptămâni (cu excepția vamale) TAXE VAMALE Prețurile noastre nu includ taxele vamale.Noi oferim o factură cu o valoare foarte mică, permițându-vă să acorde puțină sau nu taxe vamale.Va rugam sa consultati local vamal înainte de a cumpăra produsele noastre.Dacă, din anumite motive, nu doriți să plătească vamă și trimite chitara înapoi la noi, va trebui să plătească $100USD în costurile de transport .POLITICA de RETURNARE dacă există o problemă cu comanda mea?Dacă există o problemă cu comanda dumneavoastră, primul lucru de făcut este mesajul nostru personal.Va avea grijă de tine, indiferent de ce.Singura politica pe care o avem este ca vom face tot ce este nevoie pentru a remedia problema și te face fericit.Ce se întâmplă dacă am primit un produs defect?Va vom oferi o rambursare completă numai dacă produsul primit este rupt sau defect.Vă rugăm să returnați-l în termen de 3 zile după ce ați primit, în original sau aprobat de ambalare.După ce vom primi articol, va vom oferi un Full-Restituire sau de Schimb.Cumpărătorul este responsabil pentru costurile de returnare.Dacă doriți să-l înlocuiți ,vă vom trimite unul nou pentru tine și apoi în față o etichetă de expediere.Pentru lipsă sau piese de schimb (de la ordinea inițială), ne va livra la tine .Vă rugăm să citiți POLITICA de RETURNARE inainte de a comanda.Dacă achiziția nu au de lucru pentru tine?Ne pare rău achiziție nu au de lucru pentru tine.Pentru a face o revenire.vă rugăm să verificați ordinea și deschide reveni caz va fi bine .Vă rugăm să scrie Elementul de numărul de pe eticheta de expediere și NU pe cutia produsului în sine.Elementele trebuie să fie returnate în starea în care au fost primite, inclusiv toate accesoriile, documentația și materialele de ambalare.În cazul în care pachetul a fost livrat inițial dublu-cutie, vă rugăm să returnați unitatea(s) dublu-cutie.Produsul trebuie să fie ambalat într-produs original cutie cu UPC coduri intacte.Când reambalare cutia produsului, pentru a evita folosind bandă adezivă sau alți adezivi care pot lăsa un reziduu.Vă rugăm să folosiți o metodă de transport maritim, care pot fi urmărite, cum ar fi FedEx sau UP-uri sau USPS Vă recomandăm să asigure pachetul atunci când de transport maritim înapoi la noi atunci când achiziționează propriile etichete de transport maritim.Uneori lucrurile se deteriora pe drum, și dacă se întâmplă asta, vrem să fie acoperite.FEEDBACK-ul Vă mulțumesc, tuturor, pentru comentarii și feedback-ul. (A) Când sunteți mulțumit cu achiziția dvs., am sincer sper că ne veți da un feedback pozitiv.Din nou, noi vă va oferi feedback-ul pozitiv. (B) Dacă nu sunteți mulțumit cu achiziția dvs., vă rugăm să ne contactați înainte de a depune un feedback neutru sau negativ.Vom răspunde la tine în termen de 24 de ore și de a lucra cu tine până când sunteți mulțumit.