A. Dacă sunteți mulțumit cu produsele și serviciile noastre, vă rugăm să lăsați feedback-ul dvs. pozitiv și 5 stele și 5 stele de rating detaliată a comenzii.B.Dacă nu ești mulțumit nostru porducts, pls contactati-ne inainte de a pleca neutru (3 stele) sau negative (1-2 stele) feedback-ul.Va garantam vom 100% slove orice problemă pentru tine.C.Vă rugăm să e-mail-ne înainte de a părăsi feedback-ul negativ sau de deschidere, orice disputa de pe site-ul.Comunicarea este cel mai bun mod de a rezolva problemele.D.Pentru orice motiv,nu esti 100% multumit de un produs, puteți returna sau schimba elementele în termen de 30 de zile de la data livrate.Cerere: a.Elementele primite în termen de 30 de zile de la data livrate.b.Articolele primite neutilizate, nedeteriorat, în ambalajul original.
c.Taxă de retur este platit de cumparator
A. Elementul va fi livrat în curând după plata verificate(cu excepția week-end și de sărbătoare).Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail ÎNAINTE de a dvs. de plată dacă doriți să schimbați adresa de livrare.B.Am expediat în întreaga lume prin poștă, e-mail,în cazul în care comanda peste 200$USD,am expediat prin DHL,UPS,FEDEX sau EMS.C.În mod normal nu durează 7-45 zile,ar putea avea o întârziere în timpul sezonului de cumpărături.
D. Personalizate/Taxe de Import:Cumpărătorii sunt responsabili pentru plata taxelor sau a TVA-ului în țara lor.