Despre serviciul:
1. Dacă primiți un deteriorate sau greșit produs, nu aveți nevoie pentru a returna produsul.Puteți solicita o rambursare și vă vom oferi o rambursare completă.Sau contactați-ne pentru a retrimite produsul.
2. Dacă pachetul este pierdut în timpul transportului, vă vom rambursa întreaga sumă.
3. După ce ordinul este trimis, ne va umple în numărul de urmărire în ordine.Puteți verifica informații de urmărire pe site-ul "www.17track.net" (Copiat în browser pentru a deschide).Dacă ordinul de protecție se scurge timpul, vă rugăm să ne contactați și putem extinde pentru perioada de protecție pentru tine.
4. Dacă achiziționați produsele noastre în vrac, va vom oferi prețuri en-gros.Sau gratuit, exprima de transport maritim care durează doar 3-7 zile pentru a ajunge.
5. Noi sprijinim picătură de transport maritim.Completați clientului adresa, numele și numărul de telefon în ordine.Vom trimite comanda direct la client.Nu vom lăsa orice informații, facturi și promoțiile despre magazinul nostru in comanda.Va putem oferi reduceri atunci când aveți suficient de comenzi pe lună.
6, Ne va da de multe ori cupoane și reduceri pentru clienții vechi și de fani.Deci, puteți să faceți clic pe "+Follow" de pe magazinul nostru pagina de start pentru a bucurați-vă de ofertele pe care le oferim în viitor.
7. Când sunteți mulțumit cu produsele și serviciile noastre, după primirea comenzii, vă rugăm să ne dea 5 stele de feedback.Dacă aveți orice întrebări cu privire la comanda, vă rugăm să ne contactați în timp și vom rezolva pentru tine.